بررسی تفاوت های هاستینگ مجازی و هاستینگ اختصاصی

انتخاب بین هاستینگ مجازی و هاستینگ اختصاصی کاملا به این بستگی دارد که تجارت شما چقدر بزرگ است. با این حال، قبل از اینکه انتخاب کنید، اجازه دهید ابتدا به هر کدام نگاهی بیندازیم و سپس در مورد تفاوتها صحبت کنیم تا برای تصمیم گیری که کدام برای شما خوب است کمک کنیم.ما در سایت خرید vpn یعنی parsvpn.online این تفاوت ها را برای شما شرح میدهیم

virtual-vs-dedicated-hotsing

 

هاستینگ مجازی

یک وب میزبان در اصل شرکتی است که تعداد زیادی کامپیوتر (یا سرور) دارد که همه اطلاعات همراه با اتصالات اضافی را برای وب سایت شما نگه می دارد و به وب سایت شما اجازه می دهد از طریق اینترنت در دسترس باشد. بسیاری از شرکت های بزرگ سرور خود و کارشناسان IT را برای سرویس آنها دارند. با این حال ، مگر اینکه شما یک گیک فن آوری باشید، این آسانتر است که به شخصی هزینه ای پرداخت کنید تا از تجهیزات و نرم افزار که وب سایت شما را آنلاین نگه می دارند محافظت کند، به جای اینکه خودتان این کار را انجام دهید.

سرور میزبانی مشترک  ارزانترین شکل میزبانی است، اما اگر شما تجارت کوچکی دارید احتمالا این گزینه را نیاز ندارید. هاستینگ مشترک زمانی است که یک وب میزبانی تعداد زیادی از وب سایتها را می گیرد و همه آنها را در یک کامپیوتر قرار می دهد. این گزینه برای کسب و کار خانگی که ترافیک زیادی نمی بینند و پهنای باند و فضای دیسک زیادی لازم ندارند بهتر است .

هاستینگ مجازی یا یک سرور خصوصی مجازی برای تجارت های کوچک که فضای دیسک بیشتر نیاز دارند و انتقال داده بیشتر برای وب سایتهای با ترافیک بالا دارند بسیار بهتر است. هاستینگ مجازی مانند هاستینگ اشتراکی است در حقیقت آنجا بیشتر از یک وب سایت روی یک سرور وجود خواهد داشت، اما سرور مجازی بیشتر شبیه سرور اختصاصی عمل می کند. این بخاطر این است که هر قسمت از سرور برای اینکه به عنوان یک سرور مستقل عمل کند تقسیم بندی شده است ، بیشتر شبیه به هاستینگ اختصاصی. بخش شما از سرور، سیستم عامل خودش را خواهد داشت و شما همچنین  توانایی ریبوت کردن آن را دارید اگر لازم باشد. همچنین اگر بهم ریختگی بوجود آید گزینه پشتیبانی فنی را دارید.

هاستینگ اختصاصی

با هاستینگ اختصاصی ، شما سرور خود را بدست می آورید (کامپیوتر). با سرور اختصاصی ، می توانید سیستم عامل ، پیکربندی سخت افزار و سفارشی کردن نصب اسکریپت را انتخاب کنید. اگر شما با این اصلاحات آشنا نیستید یا کسی را ندارید که این ها را بداند، سرورهای اختصاصی ممکن است برای شما مناسب نباشند، مگر اینکه میزبان وب این نوع از پشتیبانی تکنولوژی را ارائه دهد. بنابراین، اگر شما برنامه ریزی برای مقدار زیادی ترافیک که به وب سایت شما می آیند دارید و مقدار زیادی از داده را دانلود می کنید یک سرور اختصاصی واقعا ضروری تر است. این است دلیل اینه چرا سرور اختصاصی به خوبی کار می کند اگر شما مقدار زیادی از تولیدات را داشته باشید، برای مثال، مجموعه های عظیمی از گالری های عکس را که مردم زیادی هر روزه می خواهند آنها را نگاه کنند.

باید هاستینگ اختصاصی یا هاستینگ مجازی را انتخاب کنید ؟

شما احتمالا تفاوت بین هاستینگ اختصاصی و مجازی را متوجه نخواهید شد مگر اینکه شما برنامه ای برای داشتن مقدار زیادی از ترافیک برای وب سایت خود با هزاران خرید داشته باشید. هاستینگ اختصاصی برای یک فروشگاه تجاری با حجم بالا بهتر است ، اما هاستینگ مجازی برای هر چیزی خوب است و هزینه های بسیار کمتری دارد. همچنین، شما با هاستینگ مجازی پشتیبانی فنی بیشتری خواهید داشت اگر به آن احتیاج داشته باشید و بیشتر شرکت های هاستینگ وب به شما اجازه تجارت تا هاستینگ اختصاصی را می دهند اگر به در آینده ضروری باشد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

این ورودی در VPN فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.