سرویسهای برتر VPN سال 2016

آیا از اینکه دولت شما تقریبا به طور قطع در همه کارهایی که به صورت آنلاین انجام می دهید جاسوسی کند، لذت می برید؟ آیا از اینکه به شما گفته شود از کدام وب سایت می توانید و از کدام وب سایت نمی توانید بازدید کنید را دوست دارید؟ آیا از اینکه هکر ها هنگامیکه در حال استفاده از اینترنت عمومی هستید داده های شما را بدزدند؟ ایا شما می خواهید  BitTorrent را بدون اینکه همیشه حواستان به اطرافتان باشد  دانلود کنید؟

ما به شما اول خرید vpn از سایت parsvpn.online را پیشنهاد میکنیم. همچنین میتوانید انواع کریو را در این سایت خرید کتید.

 

مزایای خرید VPN و خرید کریو

پاسخ به همه این مشکلات VPN است! شبکه خصوصی مجازی یکی از مهمترین ابزارهای در دسترس برای کاربران اینترنت است. با خرید VPN یا خرید کریو از parsvpn.online شما می توانید:

  • فعالیت های اینترنتی خود را از ISP خود (و دولت) پنهان کنید.
  • فرار از سانسور ( در مدرسه ، محل کار، ISP شما یا دولت)
  • حقه بازی در مکان شما و بر اساس موقعیت جغرافیایی شما برای اینکه دسترسی به سرویس ها به طور نا عادلانه ای محدود شود.
  • حفاظت از شما در مقایل هکرها هنگامیکه از WiFi hotspot استفاده می کنید.
  • دانلود P2P در امنیت

راه اندازی VPN  بر روی دستگاه های شما کار آسانی است و معمولا هزینه ی خیلی زیادی ندارد. به عنوان یک مدافع حریم خصوصی به استفاده از VPN اعتقاد داریم ، اما حتی اگر شما به سادگی از آن استفاده کنید تا از محدودیتهای مجغرافیایی فرار کنید،  احتمالا VPN را ابزار با ارزشی برای فعالیت های اینترنتی روزانه خود خواهید یافت.

ما بهترین سرویس های VPN در دسترس که در این بازار وجود دارد و در حال افزایش هستند را تست کرده ایم، بنابراین شما مجبور نیستید دوباره این کار را انجام دهید! ما بهترین ها را با استفاده از تجربه و درک ما از این صنعت مشخص کرده ایم.

در این مقاله می خواهیم بر روی استفاده های مختلف VPN بحث کنیم، به علاوه در مورد اینکه VPN چگونه کار می کند و چطور از آن استفاده کنیم، بعد از آن  بهترین VPN هایی که تا کنون ارائه شده است را لیست می کنیم.

 BEST VPN Service

 
ExpressVPN

 ExpressVPN

  • مزایا : روز ضمانت بر گشت پول، بدون گزارشات مروبط به استفاده ، دارای سرور در 87 کشور، خدمات به مشتریان بزرگ، P2P: بله
  • معایب: مستقر در ایالات متحده، گزارشات اتصال، کمی گران

ExpressVPN یک انتخاب است که از همه جوانب فوق العاده است، برای اینکه طیف متوازنی از سرویس های مناسب برای کاربران اصلی VPN ارائه می دهد. عملکرد آن درجه یک است، ExpressVPN هیچ یک از گزارشات اتصالات را نگه نمی دارد، و ویندوز و کلاینت OSX بسیار آسانی ارائه می دهد. واقعیت این است که ExpressVPN سرورها را در 78 کشور اجرا می کند باید سرعت فوق العاده را برای هرجایی که شما هستید تضمین کند . طبق گزارشات  ExpressVPN به خوبی کار می کند.

ما همچنین برنامه های قدیمی Android و iOS را دوست داریم، آنها هم به شما اجازه دسترسی امن به اینترنت را در حالیکه خارج از محدود می دهند، و ExpressVPN به صورت سخاوتمندانه ای 30 روز ضمانت بر گشت پول دارد. پس چرا منتظرید؟

ویژگی های اضافی: 3 اتصال به طورت همزمان، سرورهای نهان در هنگ کنک

Buffered

Buffered

  • مزایا: سرعت بالا، بدون گزارشات مربوط به استفاده، 30 روز ضمانت برگشت پول، P2P : بله ، مبتنی بر مجارستان ، سه اتصال همزمان
  • معایب: کمی گران، کمی اتصالات

این ارائه دهنده مجارستانی با سیاست هیچ گونه انجام گزارش (اگرچه برخی از گزارشات اتصالات نگهداری می شوند) ، سرعت اتصال بالا، ضمانت 30 روزه برگشت پول بدون هیچ ایرادی و سرورهایی در 16 کشور ما را تحت تاثیر قرار داده است.

کلاینت ویندوز برای استفاده بسیار آسان است، و بنظر می رسد سازمان ها به  تمرکز بر روی حریم خصوصی گرایش دارند. در یک داونر جزئی، Buffered کمی گران است. متاسفانه، پرداخت به صورت نا شناس از طریق Bitcoins را قبول نمی کند. یکی از مزایای عمده آن این است که  پایه آن در مجارستان است ، با این حال، خارج از حوزه قضایی انگلستان، ایالات متحده و دیگر دولت های تندرو خارج است.

همچنین یک سود منحصر بفرد دارد، کلاینت نرم افزار Buffered دارای یک ویژگی به نام “کشف پورت” است که برای پورتهای باز روی شبکه هایی با رمز عبور حفاظت شده (مانند هتل ها و فرودگاه ها) به شما اجازه می دهد تا مرحله ورود به سیستم را دور بزنید (اغلب یک کد از پذیرش می گیرید).

هزینه ماهیانه 6.99  دلار می باشد، مشتریان Buffered نه تنها کیفیت بالا و VPN امن  بدست می آورند ، از سرعت بالا نیز سود می برند که برای جریان Netflix مناسب می باشد.

BolehVPN

BolehVPN

  • مزایا: بدون هیچ گونه گزارش ، مشتری با VPN ضعف حفاظت سوییچ کردن و DNS را از بین می برد.

VPN روی Tor ، شامل SmartDNS، Bitcoin را قبول می کند

  • معایب: تا حدی حساس

پایه آن در جایی خارج از سواحل مالزی است، BolehVPN انتخاب خوب دیگری  برای  علاقمندان به حفظ حریم خصوصی است (بخصوص برای کسانی که در آسیا و استرالیا هستند) اما مانند AirVPN از حساس بودن رنج می برد، و برای کاربران نا متخصص زیاد سهل العبور نیست. ما BolehVPN را دوست داریم بخاطر نداشتن سیاست های گزارش گیری، اگرچه از رمزگذاری عالی استفاده می کند، به P2P اجازه دانلود کردن می دهد و سرعت اتصال بالایی دارد. کلاینت ویندوز و OSX خیلی funky است و ویژگی ها یک VPN ضعف حفاظت سوییچ کردن و DNS را از بین می برد. مانند AirVPN آن نیز VPN روی Tor را ارائه می دهد، و به شما اجازه می دهد در حالیکه آنلاین هستید به صورت کاملا ناشناس باشید.

ویژگی های اضافی: P2P : بله، 2 اتصال به صورت همزمان، سرورهای  “xCloak”.

SaferVPN

SaferVPN

  • مزایا: از گزارش گیری استفاده نمی شود، P2P : بله (تنها سرور NL )، پشتیبانی فوق العاده، 2 اتصال همزمان، سرور در 24 کشور
  • معایب: گزارش برخی از اتصالات

SaferVPN ظاهر حرفه ای، استفاده آسان سرویس VPN با طیف گسترده ای از کشورها و سرعت اتصال فوق العاده دارد. این طرز برخورد با داده های مشتری و تعهد به وب های بدون سانسور قابل ستایش است و دسترسی آسان به پشتیبانی مشتری سطح اصلی آن را برای کاربران جدید بسیار قابل دسترسی می کند. SaferVPN سرور ها را در 25 موقعیت در سراسر جهان ارائه می دهد، و هیچ گزارشی از اتصالا را نگه نمی دارد(اگرچه برخی از گزارشات نگهداری می شوند). برنامه آسانی برای استفاده دارد (ویندوز و Mac OSX ) و برنامه بسیار خوبی برای برنامه iOS و اندروید است.

ویژگی اضافی: برنامه های iOS  و آندرید، قبول کردن Bitcoins، و وعده داده شده به زودی سرویس SmartDNS داشته باشد.

VPNArea

VPNArea

  • مزایا: گزارش گیری به هیچ وجه ، اتصال همزمان به 5 دستگاه، قبول Bitcoins ، 7 روز گارانتی برگشت پول، P2P : بله
  • معایب: Some teething issues

VPNArea یک شرکت نسبتا تازه و کوچک است با بارهای جریان سرورهایی در همه جا، بنابراین آنجا همیشه سروری در نزدیکی است. پایه آن در بلغارستان است، اما اطلاعات خیلی کمی که نگه می دارد را در سرورهایی که در سوئد است ذخیره می شود (که آن هم قانون های قوی برای حفاطت داده ها دارد، اما آگاه باشید که این قوانین جدید هستند).  ویژگی های VPNArea 7 روز استفاده آزمایشی، سرعت اتصال فوق العاده، نرم افزار عالی ویندوز و در میان دوستانه ترین و کارامد ترین پشتیبانی هایی که من برخورد داشته ام، با مسائل نسبتا جزئی روبرو  شدم که ناشی از جدید بودن برنامه بوده، اما به طور کلی مرا تحت تاثیر قرار داد ( این مسائل ممکن است تا کنون حل شده باشند).

ویژگی اضافی: 3 اتصال به صورت همزمان، سرور نهان در هنگ کنک

خرید بهترین VPN و خرید کریو در parsvpn.online

این ورودی در خرید فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.