نجوه انتخاب بهترین سرویس کریو VPN برای خرید

چگونه یک سرور VPN اتصال را انتخاب کنیم؟

ما طیف گسترده ای از سرورها در بسیاری  ازکشورها داریم. این می تواند شما را در انتخاب سروری که می خواهید از آن استفاده کنید گیج کند. توجه به برخی  از فاکتورها می تواند به انتخاب سروری که برای شما بهتر کار کند کمک کند.

how to choose best vpn

  • موقعیت: ساده ترین راه این است که همیشه سروری را که موقعیت مکانی شما نزدیک است را انتخاب کنید. برای مثال، شرکت Ghost Path در ایالت Georgia واقع شده است، بنابراین آنها معمولا از طریق سرورهای Atlanta متصل خواهند شد. اتصال به نزدیک ترین سرور به لحاظ مکانی ، بالاترین سرعت را برای شما بدنبال خواهد داشت. (اما این موضوع همیشگی نیست)
  • سرعت اتصال: سرعت مهمترین فاکتور در انتخاب سرور VPN است. معمولا نزدیکترین سرور سریع ترین خواهد بود، اما گاهی شما سروری را در مسافت دورتری پیدا می کند که زمان تاخیر کمتری دارد. بهتر است شرکتهای ارائه دهنده ای را انتخاب گنید که به شما فرصت امتحان کردن سرورهای VPN را بدهند. اگر شما از کلاینت VPN دیگری استفاده می کنید بعد از آن باید 4 یا 5 مورد از نزدیکترین سرور ها را انتخاب کرده و همه آن ها را امتحان کنید تا متوجه بشوید کدام یک عملکرد بهتری برای شما دارد.
  • نیازهای ویژه: یک استفاده متداول از VPN این است برای بودن در مناطق جغرافیایی اطرف است، به این معنی که شما سرور VPN را موقعیت های مکانی خاص انتخاب کنید. در این مورد نزدیکی شما به سرور VPN parsvpn.online و سرعت از اهمیت کمتری برخوردار است نسبت به اینکه می خواهید نشان دهید که ترافیک شما از کدام منطقه می آید.

خرید کریو و خرید VPN در parsvpn.online

این ورودی در خرید فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.